onsdag 6. juni 2007

Premiere på ny blog! Alle de kjente kommer.

Så har jeg også fått min blog, og kan reknes som et ordentlig menneske. Det blir spennende å se hva jeg kommer til å bruke den til, om det overhodet kommer til å bli tid til å pleie den og om noen overhodet kommer til å lese den. Jeg kommer nok til å legge ut noen tegninger sammen med kommentarer, og jeg vil kanskje ytre meg om hva som er galt i verden og hva som burde gjøres for å rette opp på det. Jeg er ikke så sikker på, om det er riktig å trekke ut de amerikanske styrkene fra Irak med det samme. Dessuten; hva er best: Fyllepenn, filtpenn eller pennesplitt? Vi gleder oss.

3 kommentarer:

Atle sa...

Hei eg har og ein blog. Men det skjer ikkje så mykje der no då eg nyttar flickr meir. Eg saknar å vite kva du driv med merkar eg, så eg håpar blogen gjær det enklare.

@:)

Erik Petri sa...

tillykke med åbningen af din blog. Jeg satser på at den vil ændre mit liv.

Erik Petri sa...

tillykke med åbningen af din blog. Jeg satser på at den vil ændre mit liv.